
Ny P1P Firmware hotfix og BambuStudio release
Et hotfix til P1P-firmwaren sammen med BambuStudio v1.4.2 er blevet frigivet. Vi vil gerne takke alle for deres værdifulde feedback, som har hjulpet os med at forbedre firmwaren. Nogle af de funktioner, du kan forvente med denne firmwareudgivelse, omfatter manuel ekstruderingskompensation, som nemt kan kalibreres via BambuStudio, manuel adgangskode til trådløst LAN, forbedret beskyttelse mod termisk løbskhed og meget mere. For hele listen over ændringer i den nyeste firmware, se venligst udgivelsesnoterne på vores wiki.

Kundesupport
Vi har modtaget adskillige klager og forslag vedrørende vores kundesupport, som har været yderst værdifulde for os i forhold til at forstå, hvordan vi kan forbedre os, så vi vil handle i overensstemmelse med dem. Vi vil implementere en kortsigtet og en langsigtet plan for at forbedre kundesupportoplevelsen. I mellemtiden har vi udarbejdet et par retningslinjer for dem, der har brug for at kontakte kundesupport, hvilket vil forbedre svar- og løsningstiderne betydeligt:
Brug altid den rigtige kanal til at kontakte kundesupport. For at vi altid kan svare rettidigt, er det vigtigt at bruge billetsystemet. Generelle forespørgsler og teknisk support håndteres af to separate teams, så det er vigtigt at sørge for, at henvendelser går gennem den rigtige afdeling. Generelle forespørgsler vedrører spørgsmål, der involverer salg, logistik osv. Teknisk support forespørgsler vedrører alle tekniske problemer med maskiner. Eksterne e-mailadresser som dem til salg, kontakt osv. finder ikke altid vej til vores kundesupports indbakker og kan derfor blive forsinket.
Kategorisering af ticket med det rigtige problem vil lette svarprocessen yderligere, da det vil gøre det muligt for vores kundesupportmedarbejdere hurtigt at vurdere emnet visuelt og allokere de rigtige ressourcer til det mere effektivt. Vi vil opdatere og forfine vores liste over kategorier for at kunne lette dette yderligere.
Brug altid den samme e-mailadresse til dine forespørgsler. Det giver os mulighed for hurtigt at identificere tidligere kommunikation og vil hjælpe os med at hjælpe dig mere effektivt.
Hvis du sender flere henvendelser om det samme problem, vil det kun forlænge løsningsprocessen. da disse tickets vil skabe en større backlog og også skal forbindes med hinanden. Da flere agenter håndterer tickets, kan det skabe et tilfælde, hvor separate agenter håndterer separate tickets fra den samme kunde relateret til det samme problem.
Inkluder så meget information som muligt i ticket'en. Hvis du inkluderer logfiler, fotos, videoer og detaljerede forklaringer på dit problem, vil det fremskynde løsningsprocessen. Med så mange oplysninger som muligt kan agenterne måske genkende, fejlfinde og håndtere problemet hurtigere, da det undgår behovet for at eskalere til vores R&D-afdeling.
Vi forstår, at det nogle gange ikke lykkes at uploade eller vedhæfte filer til tickets på grund af nogle fejl. Vi undskylder for dette. Vi arbejder også på at forbedre pålideligheden af vores CRM-system gennem API'en og også på at forbedre effektiviteten, når kunderne kontakter os.
Med nytårsferien over os (21. til 27. januar) betyder det desværre, at vi i de næste par uger vil have begrænset dækning for vores tekniske, R&D og vores logistikafdeling, så vi vil gerne undskylde på forhånd, hvis forespørgsler relateret til disse afdelinger tager længere tid end forventet at løse. Vores kundesupportmedarbejdere vil gøre deres yderste for at hjælpe dig i deres fravær.
Endelig er en del af vores langsigtede plan at udvide vores eksterne globale kundesupportteam, så hvis du har solid viden om 3d-print, har en evne til at hjælpe andre og gerne vil være med i en af de hurtigst voksende 3d-printvirksomheder, så kontakt os ved at sende en e-mail til hr@bambulab.com (Du kan finde den åbne stillinger her)