Vi afslutter vores KickStarter og begynder snart at levere forudbestillinger.
ved Christian på Sep 14, 2023

Kickstarter-forsendelsesstatus
Vi er begejstrede for at kunne meddele, at vores Kickstarter-kampagne er slut. Motiveret af jeres enorme støtte og feedback har alle hos Bambu Lab arbejdet utrætteligt på at give alle Kickstarter-backere deres printer inden udgangen af oktober. Og vi kan nu sige, at der er en god chance for, at vi når dette mål.
Fra den 7. oktober, er stort set alle KickStarter-ordrer blevet sendt til vores kunder fra de lokale lagre, bortset fra de sidste to containere, der er på vej til EU.på grund af en forsinkelse forårsaget af ustabil logistik. Ikke desto mindre vil de ankomme i slutningen af oktober.
Hvis du er uden for EU og ikke har modtaget din forsendelsesmeddelelse endnu, bedes du kontakte os på ksfulfillment@bambulab.com.
Alle X1-printere gennemgår en kvalitetssikringsinspektion, inden de forlader det lokale lager, for at sikre, at vores X1-printere er i perfekt stand til vores kunder. På grund af uforudsete omstændigheder er nogle printere desværre ankommet beskadigede. Tøv venligst ikke med at at give os besked med det samme hvis du oplever dette.
Forsendelsesstatus for forudbestillinger
Afslutningen på Kickstarter-kampagnen er en vigtig milepæl for os, men det er kun begyndelsen på vores rejse i 3D-printbranchen. Så snart vi havde afsluttet produktionen af Kickstarter-enhederne, lancerede vi straks en forudbestillingskampagne for at gøre det muligt for dem, der gik glip af det, at få en X1-printer så hurtigt som muligt.
Takket være vores fabrik har alle forudbestillinger, der er registreret før i dag, forladt fabriksgulvet, og nogle af dem på havet er nu meget tæt på deres destination.
Vi er glade for at kunne meddele, at de første forudbestillinger vil nå det lokale lager i løbet af den næste uge. USA, CALIFORNIEN og AU og de vil blive sendt til dig lige efter.
For EU og Storbritannienhvor søvejen er lidt længere, skulle leveringen af forudbestillinger begynde i den sidste uge af oktober. Og vi vil gerne dele den omtrentlige ETA for alle forudbestillinger for at lette din ventetid. Grunden til, at vi sætter ordet "omtrentlig" foran ETA, er, at det er tæt på jul nu, og den globale logistik vil igen gå ind i sin travle tilstand. En nøjagtig ETA bliver svær, hvis ikke umulig, at forudsige.

På grund af den store efterspørgsel og det stigende antal forudbestillinger hver dag, kan vi stadig ikke sige, hvornår vi har varer til rådighed på de lokale lagre til klassisk salg. Det vil afhænge af antallet af forudbestillinger, som vi registrerer i de kommende uger. Hvis du vil sikre dig en plads til levering omkring juletid, kan det være en god idé at foretage forudbestillingen lige nu på vores officielle butik.
Hvad bliver det næste?
I slutningen af året vil vi holde fokus på at levere alle forudbestillinger, forbedre vores logistik og forfine vores software.
I mellemtiden bedes du fortsætte med at dele din feedback om din oplevelse med at printe med X1. Det er uvurderligt for os. Du kan dele dine erfaringer på vores Facebook-brugergruppe, vores officielle Discord eller på vores subredditkan du foreslå softwareforbedringer på vores Githubeller du kan bare dele nogle udskrifter på Instagram eller Twitter. Vi er så glade for at se dem.
Når vores software er finpudset, og vores lagre er rimeligt fyldte med printere og dele, er det tid til at slippe vores ingeniørers kreativitet løs igen. Og tro os, når du får deres ideer, vil du gerne se, hvad de er i stand til.